گوش کن میخوام برات پسر بودن رو تعریف کنم!
 
 
 
 
 
گوش کن میخوام برات پسر بودن رو تعریف کنم!
 
 
پسر بودن یعنی نافتو که بریدن روش 2 سال حبس هم بریدن
 
پسر بودن یعنی فقط تا اخر دبستان بابا مامان پشت سرتن
 
بعدش جامعه بزرگت میکنه
 
پسر بودن یعنی فقط یه سال وقت داری که کنکور قبول نشی
 
... پسر بودن یعنی بعد 18 دیگه یا سربازی یا سربار
 
پسر بودن یعنی استرس سربازی و حسرت درس خوندنه بدون
 
استرس
 
پسر بودن یعنی بعد بابا، مرده خونه بودن، سنم نمیشناسه یعنی
 
چی؟؟ یعنی بابا نباشه نون باید بدی حالا 5 ساله باشی یا 50 ساله
 
پسر بودن یعنی حفظ خواهر و مادر و همسرت از هر چی هیزیه
 
پسر بودن یعنی آزادی که از ( آ ) اولش تا ( ی ) آخرش همش مسئولیته
 
پسر بودن یعنی یه سگ دو زدن واسه یه لقمه نون که جلو زن و
 
بچه کم نیاری
 
پسر بودن یعنی واسه عید لباس نخری که دخترت واسه خریده
 
لباس کم و کسر نیاره
 
"پسر بودن یعنی بی پول عاشق نشی"
 
پسر بودن یعنی حرفایی که میمونه تو دل
 
پسر بودن یعنی " مرد که گریه نمیکنه "
 
پسر بودن یعنی همیشه بدهکار بودن به همه
 
پسر بودن یعنی بعد سربازی روز اول کلی تحویلت میگیرن روز
 
دوم به چشه زالو نگات میکنن
 
پسر بودن یعنی .­......... مسئولیت مسئولیت
 
یکم به خودمون بیایم ببینیم کجا وایسادیم.
 
به سلامتـــــــــــــــی همه پسرا.




نظرات شما عزیزان:

נُڅتــــر فاحـِشـﮧ
ساعت14:16---24 تير 1392
چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید:

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...

آری با تو هستم ...!

با تویی که از کنارم گذشتی...

و حتی یک بار هم نپرسیدی،

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!


آرمان
ساعت12:43---23 فروردين 1392
سلام...دمت گرم...واقعا این مطلبت محشر بود...من یکی که خیلی خوشم اومد...
با اجازت از مطلبت کپی کردم البته به زحمت...
میدونم راس کلیک رو حذف کردی تا نتونیم کپی کنیم...اما من اومدم و اجازه گرفتم تااز مطلبت استفاده کنم و بزارم تو وبلاگم...
ولی بامنبع گذاشتم....ینی ادرس تورو نوشتم...
اگه خوشت نیومدوناراحت شدی بگو تا پاکش کنم....


آرمان
ساعت12:37---23 فروردين 1392
سلام...واقعاکه زیبا بود...منکه خیلی خوشم اومد...
بااجازت این مطلب رو میذارم تو وبلاگم البته با ذکر منبع....
اگه خوشت نیومد و ناراحت شدی بگو تا از وبلاگم پاکش کنم...


مچولی
ساعت21:38---29 اسفند 1391
سلام مطلب با حالی بود یه دست بزنین به افنخار همه ی پسراااااااا به به دست نویسنده درد نکنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,

] [ 12:11 ] [ MONA** ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه